dohu.vn

Tầng 10 Tòa Zentower, 12 Khuất Duy Tiến, Quận Thanh Xuân, Thành Phố Hà Nội

dohu.vndohu.vn
dohu.vn
dohu.vn
Best Practices

DOOH in Beauty and Grooming: Specs, Audiences and Inspiration

February 26th, 2020 by DOHU

Beauty and grooming locations are an ideal opportunity for brands to reach their target audience. With appointments of an hour or more, and visitors often having little other to do than look around, the audience is very receptive to on-screen messaging. For beauty and lifestyle brands, these are especially contextual environments, with messaging fitting right into the overall atmosphere of each location.

Why chose the beauty and grooming environment?

dohu.vn

For the diverse audience

They say you are what you eat and this expression is especially true with Restobar audiences. The establishments selected for this environment are diverse and carefully evaluated to ensure that their categorization is on point. Looking for business crowds during lunchtime, vegan yogis during tea time or game day fanatics? This network will allow you to reach them and to display your advertising to consumers sharing similar states of mind.

dohu.vn

For the targeted audience

Washrooms have between 90 to 120 seconds of prime dwell time, where consumers have very little distractions. Hence,its the perfect setting for longer and more informative creatives. This also means that metrics can be based on views and it is a very good idea to opt for a digital video strategy.

dohu.vn

For the captive audience

The beauty of digital is its malleable nature; it’s not a simple static linear narrative anymore, creatives can be adapted to truly fit the environment they will play in. Think HTML5, sound and real-time connected screens: the possibilities to deliver contextual, intelligent and useful content are almost endless. It's possible to show relevant content based on time, weather, and holidays (anything really, you decide!) in locations where people have specific styles and well-defined interests: it’s bound to be effective.

HỆ THỐNG LÀM VIỆC THẾ NÀO?

DOHU - Giúp bạn chủ động chiến dịch quảng cáo tức thời.

Người muốn quảng cáo có thể nhanh chóng, hiệu quả và dễ dàng triển khai chiến dịch quảng cáo OOH trên các thiết bị hiển thị vật lý khác nhau của nhiều chủ biển. Từ khâu tạo chiến dịch cho tới khi hiển thị thực sự lên thiết bị hiển thị OOH hầu như tức thời.

dohu.vndohu.vndohu.vn

1

Hướng trúng vào khách hàng mục tiêu

Mục tiêu vào các thuộc tính cụ thể của khách hàng dựa vào hệ thống đo lường bằng camera A.I, wifi counting, và công nghệ dữ liệu lớn giúp bạn tiếp cận được các khách hàng tốt nhất.

2

Đưa các nội dung quảng cáo cần hiển thị lên hệ thống

Thêm nội dung quảng cáo trong chiến dịch bằng hình ảnh, video và giám sát online nội dung hiển thị trên các thiết bị hiển thị OOH thực tế!

3

Quản lý chiến dịch

Giám sát hiêu quả, nội dung hiển thị online thông qua hệ thống thời gian thực trên DOHU, từ đó giúp bạn tối ưu về nội dung quảng cáo, giá bid, vị trí hiển thị...vvv làm tăng tính hiệu quả tốt nhất cho chiến dịch

BẠN LÀ ADVERTISER HAY CHỦ BIỂN? HÃY LIÊN HỆ VỚI CHÚNG TÔI ĐỂ CHÚNG TÔI GIÚP BẠN ĐẠT HIỆU QUẢ TỐT NHẤT VỚI CÁC CHIẾN DỊCH OOH VÀ THAM GIA DOHU VỚI CÁC THIẾT BỊ HIỂN THỊ OOH CÓ SẴN ĐỂ TĂNG THU NHẬP

HÃY KHÁM PHÁ NỀN TẢNG QUẢNG CÁO OOH ĐỘT PHÁ SÁNG TẠO DOHU ĐỂ GIA TĂNG TÍNH HIỆU QUẢ KHÁC BIỆT CHO CHIẾN DỊCH MARKETING OOH CỦA BẠN

Hãy sử dụng DOHU ngay hôm nay, MIỄN PHÍ!

Liên Hệ

dohu.vn

Tầng 10 Tòa Zentower, 12 Khuất Duy Tiến, Quận Thanh Xuân, Thành Phố Hà Nội

dohu.vn

sale@dohu.vn

© DOOHUB Advertising and High Techlonogy Joint Stock Company

dohu.vn
dohu.vn